2018 december - teljes befelé fordulás:)

December 3.-án elkezdett méregteleniteni a májam, 3-4 hét alatt Rám égett a saját bőröm 20 cm-ként lefelé és darabokban jött le Rólam. Kb másfél hétig próbáltam nem venni róla tudomást és tartani a tempómat. Akkora fizikai fájdalmat éltem meg, hogy kétségbeesésemben - egy bőrgyógyász után- Darai Zsófi Édesanyját hivtam -  dr. Vöcsey Rita belgyógyászt - Aki megnyugtatott, hogy valahogyan túl kell és túl fogom Élni. Miután a fájdalom nem csökkent és 1 lettem a gyógyszertárig eltotyogó emberek közül, nem volt más lehetőségem mint valahogyan Önmagamhoz kapcsolódni - amit tanfolyamokon is tanitok - és innentől csak feküdtem - ülni és enni sem tudtam - és elkezdtem érezni ezt az elképesztő ÖNMagamhoz kapcsolódást és elengedtem Mindent. Az Életemet, a Munkáimat, a Gyerekeimet, a Pénzt, a Feszültségeket és Mindent, ami egyébként a hétköznapi életünkben számit. Tulajdonképpen még az sem volt fontos, hogy túlélem-e. Minden úgy volt jó, Ahogy van! Amit ebben az állapotban Megéreztem, hogy a Családdal való energetikai kapcsolataink Fontosabbak Minden másnál. Akár jóban vagyunk, akár nem. Akár szeretjük Egymást, akár nem. Teljesen Mindegy. Ezért is Vagyunk itt, ez az ami számit. Nem viszünk Magunkkal semmit az ún. halál élmény után, csak ezt az összekapcsolódott Önmagunkat.
Eddig sem voltak hétköznapinak mondott Élményeim, de a Változásom most is Elképesztő. Ha ebből bármennyit, bármit átadhatok még életem során - kb 100 évet tervezek még:) -  egészen biztos Vagyok abban, hogy ezért is Vagyok itt::)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések